Voor jouw website is het belangrijk dat jij goed vindbaar bent in Google. Als jij vervolgens snel meer bereik & meer bezoekers wilt genereren, kan je er voor kiezen om betaalde advertenties te plaatsen in Google via Google AdWords. Een slimme zet van Google natuurlijk, want het kost veel meer tijd en inspanning om via het organisch zoeken die gewenste posities te realiseren, zeker in een competitieve markt. De campagnespecialisten van Cursus Social Media kunnen je hierbij op weg helpen en je leren hoe AdWords in de basis werkt in deze Google Adwords training.
Na het volgen van de training kun je zelf campagnes opzetten en weet je welke mogelijkheden daarbinnen zijn. Ook kom je te weten hoe je de resultaten meetbaar maakt, hoe je je campagnes verder kunt optimaliseren en het rendement kunt verhogen. We leren je de basisprincipes, geven je praktische tips mee en wijzen je op veel gemaakte fouten in het accountonderhoud die we in de praktijk tegen zijn gekomen.
Wat leer je tijdens de Google Adwords training?
- Wat is AdWords, hoe werkt het en wat kan je er precies mee?
- Waar bestaat een Adwords campagnestructuur uit?
- Hoe worden de kosten bepaald?
- Wat is remarketing/retargeting en hoe richt je dit in?
- Hoe meet je de prestaties?
- Hoe rapporteer je jouw resultaten?
- Wat zijn conversies en hoe stel je deze in?
Voor wie is de training geschikt?
Voor iedereen die binnenkort zelf gebruik zou willen maken van Google Adwords, zoals:
- MKB-ondernemers
- (Online) Marketeers
- Communicatie adviseurs
- MarCom en Sales Managers
- Marketing, communicatie en PR medewerkers
- Productmanagers
Wat is het resultaat van de Google AdWords training?
Na afloop van de training ben jij thuis in het gebruik van Google AdWords. Je weet wat het is welke vormen er zijn en hoe je het inzet en hoe je deze rapporteert.
Incompany training
Voor groepen van vijf of meer mensen adviseren we om een maatwerk incompany training te volgen. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken of vraag vrijblijvend een offerte aan!