Cursus Social Media
Een Social Media Cursus kan zomaar jouw reddende engel zijn. Veel bedrijven weten anno 2018 namelijk nog steeds niet hoe ze Social Media het best kunnen inzetten. Sommige bedrijven willen er niet eens over nadenken en blijven bij de traditionele marketing. Toch is het nu echt wel tijd om met je bedrijf op verschillende platformen aanwezig te zijn. Content marketing kost namelijk 62% minder dan traditionele marketing en genereert 3 maal zoveel leads. Als je nou niet precies weet hoe je hier aan moet beginnen en welke aspecten wel of niet belangrijk zijn, of als je al wel begonnen bent maar je Social Media een boost wilt geven, dan is een Cursus Social Media misschien wel iets voor jou.
Waarom een Social Media Cursus?
We leven in een samenleving waar we niet meer in de gouden gids kijken, waarin veel jongeren niet eens meer van het bestaan van teletekst afweten en waarin we gemiddeld dagelijks meer online dan offline te vinden zijn. Bedrijven kunnen wel roepen dat ze de beste producten bieden voor de laagste prijs, maar kom op, dat geloven we al lang niet meer toch? Tegenwoordig kijken we voor we een aankoop doen online naar reviews en vormen we het beeld van een bedrijf door wat we zien op Social Media. Door een Social Media Cursus te volgen kom je er als bedrijf achter hoe je je online kunt profileren en hoe je het best met de (potentiƫle) klant om moet gaan.
Wat leer je in een Cursus Social Media?
Tijdens de Social Media Cursus leer je om te gaan met de verschillende Social Media platformen en leer je hoe je deze het best in kunt zetten voor jouw bedrijf. Er worden verschillende Social Media platformen behandeld zoals: LinkedIn, Facebook en Instagram. Daarnaast worden ook de Google Account en de mailservice Gmail behandeld. Samen gaan we vele vragen beantwoorden en halen we er een aantal praktijkcases bij.